
Werkervaring

Studio Inzicht
december 2021 - heden
Specialist in BI & data-analyse | Automatiseringen | Advertising
Studio Inzicht helpt organisaties met het creëren van inzicht. Inzicht in je data of in je doelgroep. Door het verzamelen van relevante data, bouwen van dashboards, uitvoeren van analyses en geven van onderbouwd advies. Ook geef ik (in-house) trainingen over (Power)BI.
Daarnaast breng ik je organisatie in zicht bij je doelgroep via paid advertising (zoekmachines en social media). En om hier succesvol in te zijn, is het belangrijk dat je als bedrijf over relevante data beschikt. Denk hierbij aan het verzamelen van relevante info via online formulieren, met een geautomatiseerde flow in opvolging via bijvoorbeeld mail. Of aan je gegevens die je verzamelt bij een (offline) verkoop. Allemaal conversies die helpen bij het verbeteren van je online advertising, maar die tegelijkertijd ook helpen bij het automatiseren en professionaliseren van je bedrijf.
Koninklijke Auping
januari 2020 - juli 2024 (4 jaar en 7 maanden)
Business intelligence & data specialist
​Vanuit mijn rol als BI & data specialist vertaalde ik de (consumenten)data van Auping naar bruikbare inzichten. Hiervoor werkte ik veel met tools als PowerBI en Looker Studio voor datavisualisatie. Mijn analyses hielpen o.a. bij het verbeteren van marketingcampagnes, gaven nieuwe inzichten voor het ontwikkelen van producten en gaven inzicht in de huidige en gewenste doelgroep van Auping. Ik zorgde voor heldere dashboards en rapportages aan verschillende afdelingen en adviseerde proactief over strategische keuzes. Daarnaast hielp ik bij het opzetten van consistente datastandaarden en de verbetering van datakwaliteit.
SEA Specialist​
Als SEA specialist was ik verantwoordelijk voor paid advertising via search, shopping, display en video. Hierbij stuurde ik een team van specialisten bij een toonaangevend agency aan. Daarnaast zorg ik ervoor dat de verschillende bronnen waar we onze resultaten uit ontsluiten, gebundeld worden en inzichtelijk worden gemaakt in overzichtelijke, gebruiksvriendelijke dashboards en rapportages, zodat we op de juiste manier kunnen optimaliseren.

Moddit digital agency
augustus 2017 - januari 2020 (2 jaar en 6 maanden)
SEA specialist
​Als SEA Specialist hield ik me bezig met de online zoekmachineadvertising van de klanten van Moddit, die in heel diverse branches zaten. Ook trainde ik collega's en had ik contact met klanten.
Online marketeer
Toen ik bij Moddit startte, werkte ik als allround online marketeer. Ik was het eerste aanspreekpunt voor mijn klanten, zorgde voor de juiste planning en voerde de werkzaamheden zelf uit: social media (organisch en paid), SEO, SEA, e-mailmarketing, content schrijven voor websites.

Felloo
september 2016 - augustus 2017 (1 jaar)
Marketeer
Bij Felloo beheerde ik alle marketingactiviteiten, zowel offline als online. Ik ontwikkelde brochures, flyers, websites, en social media-content, en stuurde online campagnes aan. Daarnaast organiseerde ik evenementen, ondersteunde het telemarketingteam en was onderdeel van het projectteam voor de implementatie en het beheer van AFAS.

Albert Heijn
juni 2009 - januari 2017 (7 jaar en 8 maanden)
Teamleider verkoopklaar
Brood en delimedewerker
Vakkenvuller
Caissière

Fysius Rugexperts
februari 2016 - juni 2016 (5 maanden)
Afstudeerstage
Mijn afstudeeronderzoek onderzocht of corporate bloggen effectief kan bijdragen aan het vergroten van klantloyaliteit. Hiervoor ontwikkelde ik een model met zes succesfactoren. Tijdens mijn afstudeerperiode ondersteunde ik ook de (online) marketingactiviteiten van Fysius.

Catapult Creëert
juli 2014 - april 2015 (10 maanden)
Communicatiespecialist nieuwe media
Ik verrichtte voornamelijk ondersteunende taken, zoals het controleren van websites, het zoeken van relevante content voor projecten, en het verifiëren van adressen ter voorbereiding op marketingacties.

Walibi Holland
augustus 2014 - december 2014 (5 maanden)
Stagiaire online marketing
Tijdens mijn stage bestonden mijn taken onder andere uit het ontwikkelen en publiceren van content voor websites, de app, e-mailcampagnes en social media. Daarnaast analyseerde ik data met Google Analytics en hield ik de online ticketverkoop bij.
Vaardigheden
Data visualisatie
Gegevensbewerking
Data analyse
Automatisering
Social advertising
SEA
E-mailmarketing
Google Analytics (4)
Google Tag Manager
Training geven
Draagvlak creëren
Opleidingen
Data driven strategie & organisatie
Post master, 2023
Beeckestijn Business School
Diverse cursussen
2015 - heden
Diverse cursussen, trainingen, events en lezingen via partijen als EMERCE, Frankwatching, Taaluilen, Udemy, Celine Charlotte, etc. Denk aan PowerBI, Marketing Mix Modeling, Google Ads, GTM, etc.
Coachen en communiceren met NLP
Cursus, 2022-2023
LOI
Hbo Communicatie
Hbo opleiding, 2012-2016
Minoren: online communicatie en public relations
Windesheim
Havo
2005-2011, uitstroomprofiel economie en maatschappij
CSG Reggesteyn






